Att ha nöjda kunder är vårt viktigaste mål – det allting handlar om. Därför anstränger vi oss i alla relationer för att skapa branschens bästa kundservice och skadereglering. Här kan du läsa omdömen från våra kunder.
Vi har ända sedan starten jobbat med en kundcentrerad kultur och målmedvetet arbetat för att få branschens nöjdaste kunder. I Svenskt Kvalitetsindex mätning av nöjdheten bland fordonsförsäkringskunder 2020 tar vi topplaceringen igen, precis som vi gjorde 2019. Skillnaden nu är att vi är ensamt bolag högst upp på prispallen! Vi tackar ödmjukt våra kunder och lovar jobba ännu hårdare för att försvara vår tätposition.
Alla försäkringsbolag säger att de sätter kunderna i centrum men hur ser det ut i verkligheten? För att få svar frågar vi alla våra skadedrabbade kunder hur nöjda de är med oss. De senaste 12 månaderna är genomsnittligt betyg för alla produktområden 9,2 på en tiogradig skala.
Nu har vi berättat om Svedea. Men vad säger egentligen kunderna själva? Klicka på filmerna, så får du höra.