Våra kunder är mer nöjda efter en skada

Att ha nöjda kunder är vårt viktigaste mål – det allting handlar om. Därför anstränger vi oss i alla våra relationer, oavsett om det handlar om kontakter med våra kunder, leverantörer eller andra samarbetspartners för att skapa branschens bästa kundservice och skadereglering.

Vårt mål är att alltid kunna ge våra kunder

  • snabb, personlig och kunnig skadereglering
  • enkla och tydliga produkter
  • ett kundbemötande som gör skillnad

Exakt hur nöjda är våra kunder?

Alla försäkringsbolag säger att de sätter kunderna i centrum men hur ser det ut i verkligheten? Ja, paradoxalt nog är våra nöjdaste kunder de som har haft en skada. Här kan du se hur nöjda våra skadedrabbade kunder varit under året fördelat på respektive produktområde.

Betyg från våra mc-kunder

Betyg från våra bilkunder

Betyg från våra snöskoterkunder

Betyg från våra båtkunder

Betyg från våra djurkunder