Peter "Foppa" Forsberg – vår ambassadör

Vi har knutit till oss hockeylegendaren Foppa som kommer att synas och höras i rollen som "räddaren i nöden". Tillsammans kommer vi att fortsätta utmana försäkringsbranschen.

Målet med samarbetet är att öka kännedomen för varumärket Svedea samt stärka positionen som ett passionerat bolag med riktigt nöjda kunder. Att valet föll på just Peter Forsberg är hans utpräglade karaktär som vinnare och viljan att alltid nå sina mål. Han är känd för att aldrig vara riktigt nöjd – det går alltid att göra lite mer. Precis samma synsätt som vi på Svedea har.

Vi har visserligen fordonsbranschens nöjdaste kunder, men vi nöjer oss inte med det. Kundnöjdhet kommer alltid att stå i fokus för Svedea och det finns alltid områden vi kan förbättra.

Nedan kan du se våra filmer med Foppa vartefter de börjar sändas.

Bilförsäkring

Mc-försäkring