Så tjänar du pengar med Svedea!

Driver du en populär sajt eller blogg inom något av våra produktområden? Då kan du nu tjäna pengar på din trafik!

På Svedea har vi idag cirka 200 000 kunder men drivs av en stark tillväxtambition och är alltid på jakt efter nya kunder. Det är där du som sajtägare eller bloggare kommer in i bilden. Vi vet att våra kunder och blivande kunder liksom vi själva drivs av en stor passion för de produktområden vi jobbar med. För oss är det därför särskilt intressant att nå dig som på ett inlevelsefullt sätt skriver om något av dessa områden - mc, skoter, bil, båt, vattenskoter, hund, katt eller företag. I rätt sammanhang och miljö är våra budskap högintressanta vilket stärker din möjlighet att få bra betalt för annonserna.

Vår webbplats är självklart anpassad för alla mobila enheter och vi jobbar systematiskt för att utveckla och förbättra våra konverteringsflöden. För dig som sajtägare gör det att du kan känna dig trygg med att våra annonser ger en hög klickfrekvens (CTR), något som i förlängningen gynnar dig som sajtägare. Du väljer själv bland en mängd olika bannerformat och budskap beroende på vilket produktområde som passar din webbplats bäst. Du kan även plocka in våra budskap som textlänkar om du vill.

Vårt affilliateprogram administreras av Adtraction. Det betyder att du anmäler intresse för att delta direkt hos dem och det är på deras sida du laddar ner de banners som du vill använda. Det är även Adtraction som tillhandahåller klickdata och hanterar dina utbetalningar. Du kan läsa mer om de fullständiga villkoren för vårt affillitesprogram via länken nedan. Har du frågor eller funderingar som inte besvaras där så får du gärna kontakta oss direkt.

Läs mer om och anmäl dig till vårt affilliatesprogram

Anders Sjöberg
E-commerce manager